• موفقیت در تولید پرفروش ترین داروی دنیا توسط شرکت دارویی سیناژن

    شرکت دارویی سیناژن با استفاده از علم و دانش فنی جوانان ایران زمین موفق به تولید پرفروش ترین داروی دنیا شد..خط تولید این دارو که سینورا نام دارد با حضور وزیر محترم بهداشت راه اندازی شد.

    طبق گفته دکتر قبادی این دارو برای درمان انواع بیماری های خود ایمنی مفصلی، پوستی و گوارشی کاربرد دارد و از دسته داروهای مونوکلونال آنتی بادی می باشد که پیشرفته ترین نسل داروهای با تکنولوژی بالا در جهان به حساب می آیند. تکنولوژی پیچیده ساخت این نوع از داروها سبب وابستگی کشور به تامین کنندگان خارجی در سالهای گذشته شده بود که سالانه نزدیک به 600 میلیون دلار هزینه ارزی برای کشور به همراه داشت. هم اکنون گروه دارویی سیناژن با دردست داشتن تکنولوژی ساخت این داروها از مرحله طراحی سلول تا مرحله کنترل کیفی موفق شده است سالانه 300 میلیون دلار از خروج ارز اختصاص یافته به داروهای مونوکلونال را کاهش دهد و دسترسی بیماران به این داروها را آسانتر نماید.

  • برای اولین بار در کشور رویکرد جدید در برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت

    همانگونه که برگزارکردن نمایشگاه ها، اهدافی را دنبال میکند برای اولین بار در کشور برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت که درآذر 95 (هفته پژوهش) برگزار شد با رویکرد استخراج نیازهای پژوهش صنعتگران و واحدهای تولیدی و پژوهشی در این زمینه به پیشنهاد انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

  • محتوای آزمایشی

    متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی متن آزمایشی